dilluns, 25 de març del 2013

Cursa Solidària dels Bombers de Girona 6ª Edició.


      Avui ens hem aplagat una bona colla de companys del club per fer la 6ena cursa solidària del parc dels bombers de Girona, tant L'Oriol com jo, no haviem fet inscripció, ja que les seqüeles de la marató eren presents, (Dos sortidetes durant la setmana concretament Dijous i Divendres, em va fer adonar que tot estava bé), tot i això i aprofitant la baixa de dos companys que s'havien inscrit i malauradament no podien participar a la cursa, i hem anat. Ens hem trobat a les 9 hores al bar del davant del parc, on hem fet la xarradeta prèvia a la cursa, curses infantils primer i a les 10 hores sortida direcció a Vilablareix per pujar a st. Roc i tornada al parc, un total de 11 Kilòmetres apròximadamentamb una pujada pronunciada a la meitat del recorregut, sortida a l'hora puntual i tots a córrer, de seguit he seguit a L'Emilio que porta un ritme alt i em fa sentir cómode, ritmes de 4:20 a 4:30, molt bones sensacions, fins al km. 5 on en una baixada he posat al peu en un xaragall i m'he torçat el turmell fortament, obligat a parar i a fer el camí a l'inversa per tornar a meta, on he vist passar la majoria de companys i de més corredors que em preguntaven per el meu estat, a mesura que caminava, semblava que el mal remitia i he decidit tornar a córrer, justament a l'encreuament de tornada al parc, a 4 km per el final, i semblava que anava bé fins al final, ja en fred ... tot el contrari no tinc tormell tinc un bola inflada, gel i repós. 
Emilio, Jordi,Àngel,David,Narcís,Ivan,Llucià,Jo,Oriol,Jordi
Foto dels companys, quin equipás!!!
Com a curiositat diré que te collons que substitueixi a algú amb un esquinç de turmell i em passi el mateix durant la cursa. ESpero poder tornar a córrer a finals de setmana, ja que aprofitant una petita sortideta per La Rioja el cap de Setman que vé, vull fer alguna sortideta per allà.
     Penso que tot i el contratemps, estic fent una bona posta a punt per la cursa dels esports Parra, el pròxim objectiu a la vista, ja que després em centraré en la mitja marató de la ciutat de Girona. Espero estar bé aviat.



Més fotos de la cursa. 

Gràcies a en David Ros per les fotos realitzades durant la cursa.
Salut i Kms


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada